Tvorím obchodné a marketingové stratégie na mieru, zavádzam nové trendy, moderný pohľad na firmu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur nec odio hendrerit, aliquet arcu nec.
Zúčastníte sa tento rok výstavy, konferencie či medzinárodného kongresu? Čaká na vás prezentácia v odbornej komunite, kde sa pravidelne schádzate, alebo vyučovacia hodina na vysokej škole? A čo vlastné firemné podujatia? Prepracované podujatie môže byť úspešným nástrojom obchodu.
Ako podnikatelia sa často sami ocitneme na rôznych podujatiach a eventoch, ktoré organizuje niekto iný. Či už navštívime kongres, výstavu, veľtrh alebo prezentáciu, chodíme tam s určitým konkrétnym zámerom. Rovnako sa však na to môžeme pozrieť z opačnej strany. Ako by sme tieto eventy zorganizovali my sami? Vlastné firemné eventy môžu byť totiž skvelým marketingovým nástrojom a môžu v značnej miere podporiť služby vašej spoločnosti. Účelový event má jasne definovaný obchodný cieľ, ktorý firma plánuje dosiahnuť. Z našich skúseností vám môžeme naznačiť, ako na to...
Možností, ako sa na to pozrieť a ako pristúpiť k organizovaniu firemných podujatí je viacero. Vždy je však dôležitý obchodný alebo marketingový cieľ, ktorý by malo každé podujatie sledovať a plniť. Ak propagujete, povedzme, potravinársky produkt, a to pre širokú verejnosť, môžete si nechať zorganizovať napríklad verejnú ochutnávku, odohrávajúcu sa na frekventovanom mieste spolu so sprievodným programom. Keď ide zase o predstavenie nových automobilov, rovnako sa dá pripraviť pútavá prezentácia prostredníctvom podujatia, prípadne pre určitú cieľovú skupinu. Záleží, aká je vaša marketingová stratégia. Vyvolať rozruch na verejnom mieste a spropagovať produkt nie je až taký problém. Komplikovanejšie však už je vhodne a správne nastaviť cieľ účelového podujatia. Zo skúseností vieme, že samotná propagácia produktu, bez akejkoľvek nadväznej aktivity, je veľmi málo efektívna. Len vyslovene predať určitý počet produktov nemusí pokryť ani náklady spojené s vynaloženou aktivitou. Prečo teda vlastne podobné podujatia organizovať?
K čomu by teda firemné podujatie mohlo smerovať okrem „len“ predania niekoľkých produktov?
Tak napríklad, iné už je, ak si za cieľ organizovania podujatia zvolíte získanie kontaktov na potenciálnych zákazníkov alebo vyvolanie interakcie, ktorá donúti recipienta zaujímať sa o produkt v online priestore. Ak sa vám podarí vyvolať cez firemné podujatie viralitu na sociálnej sieti, to už je tiež úplne iná káva! Vtedy sa z priemernej marketingovej aktivity v momente stáva cielený a premyslený obchodný ťah. Fungovať však musí jediné pravidlo, a tým je uspokojivý marketingový presah aj po skončení podujatia. Vtedy má organizovanie akcie skutočný zmysel.
Highlighty organizovania firemných podujatí:
Teória, ktorú sme vám tu predostreli, sa ešte lepšie aplikuje v prípade, ak pôsobíte v B2B sektore a ponúkate B2B služby. Na firemnom podujatí tak môžete pre potenciálnych klientov prezentovať konkrétnu službu alebo produkt. V tomto prípade sa celá stratégia ovplyvňovania recipienta dá dotiahnuť až do úplnej dokonalosti. Napríklad, máte zoznamy registrovaných účastníkov a to vám dáva obrovské výhody, ako s nimi následne naložiť...
Organizujete vlastné podujatia? Premýšľate, ako využiť potenciál naplno, alebo to považujete za zbytočné? Radi sa s vami na podobnú tému porozprávame, prípadne vám pod našou taktovkou podujatie zorganizujeme, stačí keď nás kontaktujete.